Flecareala de dimineata

image

N-am inteles niciodata care e treaba cu lasatul capacului de la wc. Chiar sunt femei sau barbati care au o problema cu pozitia capacului si se ofuscheaza daca nu il gasesc asa cum vor ei?! Serios?! Chiar te minti ca ai o problema cu cel de langa tine doar pentru ca lasa sau nu capacul?! E clar, ca paharul de vin proaspat spalat, ca asta e o scuza care mascheaza alte probleme.
La fel si cu prosopul de dupa dus. Eu ma numar printre cei care uita sa puna prosop nou la baie dupa fiecare dus. Cum ar fi sa se urle la mine de fiecare data cand comit o asemenea “faradelege”?! Oare nu sunt totusi motive cu mult mai serioase pentru care sa ne bosumflam (nu ca ar fi indicat sa o facem vreodata, catusi de putin)?!
Ne ingrijoram si ne enervam din cauza unor detalii lipsite de importanta, suntem rai unii cu ceilalti doar de dragul de a fi rai. Traim pe sistemul batutului in teava si impinsului in tramvai. Lumea n-o sa se schimbe de la sine daca noi nu miscam un deget sau un gand. (da, am deviat mult de la subiect 🙂 )
In alta ordine de idei, am fost martora unor evenimente care mi-au aratat ca printre noi sunt inca si oameni frumosi. Am sa le impartasesc, poate, intr-o noua dimineata. Stay tuned! 🙂

Leave a comment

