EL

Articolul asta il dedic LUI pentru ca ma adoarme in fiecare noapte, pentru ca ma asculta chiar si atunci cand folosesc toate cele 20000 de cuvinte doar seara, cu EL, pentru ca ma face sa rad dupa o zi obositoare de munca, pentru ca anticipeaza orice dorinta a mea si o indeplineste cand abia prinde radacini, pentru ca, in ciuda timpului petrecut impreuna, nu a incetat o clipa sa ma surprinda placut.
Acest articol il dedic LUI, celui care stie sa ierte si sa iubeasca atat de frumos, care a pus de multe ori nevoia mea inaintea nevoii lui. LUI, celui care ma face sa ma simt atat de puternica si incantatoare, care coboara in toiul noptii sa-mi cumpere pastile pentru a doua zi, care ma incurajeaza sa-mi urmez visele, care ma coboara cu picioarele pe pamant atunci cand zbor mai sus decat ma tin aripile.
Este vorba despre EL, cel care a inteles ca sunt inca un copil rasfatat si ca imi este greu sa ma rup de sanul mamei ca sa devin femeie, EL, cel care duce gunoiul fara sa i-o cer si face ordine cot la cot cu mine, cel care isi cere iertare chiar si pt cele mai mici greseli pe care poate nici nu le-as lua in seama.
Acest articol il daruiesc LUI pentru ca-mi ofera iubire intr-un mod de care eu nu m-as putea satura niciodata.

Exista unul pentru fiecare dintre noi, un EL care intrece orice asteptare. Nu te multumi niciodata cu putin si nu face compromisuri din teama de a nu ramane singura!

Leave a comment

