Secretul meu

Am avut o revelatie, un moment in care m-am eliberat de gandurile ce traiesc aproape asfixiat in capul meu, un moment in care m-am apropiat de mine, moment in care m-am concentrat asupra unui sigur lucru: cum as fi fost eu, ca stare de spirit, ca om, daca deciziile luate pana in prezent ar fi fost altele, daca prietenii ar fi fost inlocuiti, daca domeniul profesiei ar fi fost diferit, daca nu mi-as fi intalnit jumatatea, daca pur si simplu as fi trait intr-un cu totul alt mediu, inconjurata de cu totul si cu totul alti oameni. Aici si acum traiesc fericirea pe care orice tanara o viseaza la 23 de ani – nu e totul asa cum iti doresti dar inveti sa fii multumit cu ceea ce ai, inveti sa lupti pentru mai mult, inveti sa te bucuri de lucruri marunte si sa traiesti viata din plin cu fiecare zi.

N-a fost nevoie de prea multa meditare ca raspunsul sa apara dar am ales sa il impartasesc acelora ce vad lumea in negru si gri si au nevoie de o oaza de inspiratie in drumul lor spre fericire. Am inteles ca indiferent de ce ar fi insemnat prezentul pentru mine, indiferent de mediul in care as fi trait, as fi imbratisat fericirea la fel de strans ca si acum, pentru ca ea nu este redata de cei din jur, nu este contributia persoanelor apropiate mie ci este alegerea mea, alegerea de a trai in amonie cu tot ceea ce ma inconjoara. Este adaptarea mea la prezent.  Poate ca sunt norocoasa (desi sustin ca norocul si-l face fiecare cu mana lui), dar a fi fericit mi se pare mai degraba o alegere. Am intalnit oameni pe care viata i-a incercat dur, oameni cu probleme serioase de sanatate, oameni care au trecut prin dureri sufletesti si trupesti de neinchipuit dar care au reusit sa-si pastreze optimismul si speranta unei zile mai bune.

Cred ca exista o cale extrem de scurta pentru a ajunge sa fii fericit cu ceea ce ai sau ceea ce esti. Secretul meu sta in aprecierea, respectul si iubirea de sine. 

Paharul meu (de vin) este intotdeauna pe jumatate plin!

Leave a comment

